Saturday, September 28, 2013

Gastric/Ulser

Untuk sesiapa yang menghidap sakit gastrik/ulser. Boleh mencuba prod ini.

Honeymoon Set

Set Honeymoon tuk suami isteri...
 
BAKAL2 PENGANTIN BOLEH CUBA SET NI!!!
 
Alfalfa Complex (700biji - RM78) Makan 5 biji pagi dan 5 biji malam

Diamalkan oleh wanita, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah).
 
Vitamin E & Selenium  (120 biji - RM119 ) - makan 1 biji pagi dan 1 biji malam

Membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”. Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal.

Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual.
 

Lecithin

Cepat....siapa nak pecahkan lemak dan kolesterol, nak langsing, nak tingkatkan daya ingatan, nak ringankan stress dan nak juga menghalang tekanan darah tinggi.. jom kita ambil Lecithin... ada 180 biji, makan 6 biji sehari dan berharga RM42.00... sangat berbaloi bukan.. 

Wednesday, September 4, 2013

Bonus Shaklee

Sesapa yang inginkan xtra income, part time or full time... jom... 



Package Umrah dan Haji

Anda terpilih untuk menunaikan ibadah Haji tahun ini? 

Alhamdulillah, syukur padaNya.. Tentu anda berasa seronok, gementar, tak sabar, takut pun ada, dh terbayang2kan suasana disana dan mcm2 difikiran anda kan dn juga nak beli barangan keperluan lagi. Apa2 pun perancangan tu yang penting... jgn lupa buat list yang anda patut dan tak patut buat..

Dan salah satu keperluan yang anda perlu bawa dan amalkan bermula sekarang ini adalah supplement atau vitamin... supaya anda sentiasa cergas, sihat, bersemangat serta kelihatan segar.. 

Dibawah ini, saya buatkan Khas untuk anda, para jemaah yang akan menunaikan ibadah Haji tak berapa lama lagi ni beberapa produk kesihatan yang perlu anda ambil. Jom kita tengok..

Saya buatkan beberepa kategori :
Set individu
Set Asas
Set Bertenaga
Set Sendi
Set Kencing Manis/Darah Tinggi/Kolesterol






















 

PM saya jika anda ada beberapa pertanyaan, perkongsian, dan sebagainya.. Boleh juga diberikan hadiah pada insan yang tersayang, kedua ibubapa kita, atau diri kita sendiri.. 

Kepada jemaah yang akan berangkat tak berapa lama lagi ini, saya ucapkan selamat menunaikan ibadah haji, semoga sihat, dipermudahkan segala urusan disana serta mendapat haji yang mabrur... amin..
 



Monday, September 2, 2013

CoQ Health Plus





Co-Q10 plays a vital role in the production of energy within the body's cells. It also functions as a fat-soluble antioxidant.

The most important application for Co-Q10:

For heart health:

- Treatment and prevention of cardiovascular disease, including atherosclerosis (arteries blockage).
- Reduce the frequency of angina episodes and strengthen the heart muscle.
- Increase quality of life and survivability in those with congestive heart failure.
- Blood pressure in patients with high blood pressure. 

For cancer:
Doctors have used Co-Q10 to treat breast cancer and support health in patients receiving chemotherapy.

For diabetes:
Co-Q10 may enhance insulin production- good news for diabetes patient

For dental health:
Co-Q10 has also been used with favorable results to treat symptoms of muscular dystrophy and gum disease:

For mental health:
Laboratory studies indicate that patients with Parkinson's disease may benefit from Co-Q10 supplementation.

For weight loss:
Obesity may also be linked to a deficiency of Co-Q10. Studies have suggested that supplementation can enhance weight loss and it has been suggested that Co-Q10 could be beneficial in the treatment of patients with chronic fatigue syndrome.

For Man fertility:
In studies involving infertile men, Co-Q10 has been associated with an increase in sperm count, improved sperm motility and improved rates of fertilization.

For statin (cholesterol drug) users:
Also of important note is the fact that Co-Q10 may protect against the side effects of drugs such as beta-blockers and some antipsychotics. Ingestion of one or more drugs may interrupt the synthesis of coenzyme Q10.

Symptoms of deficiencies: 
There is only a limited amount of coenzyme Q10 in dietary sources. The majority of CoQ10 in humans is manufactured by the body's cells. The biosynthesis of coenzyme Q10 is a 17-step process that requires the following nutrients: riboflavin (B2), niacinamide (B3), pantothenic acid (B5), pyridoxine (B6), cobalamin (B12), folic acid, vitamin C, and numerous other trace elements.(30) Consequently, there are many ways the complex synthesis of coenzyme Q10 can be interrupted. It is probable that many people with health problems are suffering from a coenzyme Q10 deficiency due to inadequate dietary intake of the necessary nutrients and/or ingestion of one or more drugs that interrupt the synthesis of coenzyme Q10. 

The symptoms of coenzyme Q10 deficiency include: -

- congestive heart failure,
- high blood pressure, 
- angina, 
- mitral valve prolapse, 
- stroke, 
- cardiac arrhythmias, - cardiomyopathies, 
- lack of energy, 
- gingivitis, 
- and a generalized weakening of the immune system.

Since coenzyme Q10 is intimately involved in the production of energy, a deficiency of CoQ10 first affects the heart and cardiovascular system because the heart is the most energy demanding muscle in the human body. The results of some studies are suggesting that congestive heart failure is primarily a coenzyme Q10 deficiency disease.

So, take control of your heart and your health today! 
 

Purchase SHAKLEE coQ 10 to Power up your heart !



Monthly Offer - September 2013




Jom amalkan.. CoQ Health baik untuk jantung anda... Berikan pada yang memerelukannya.. Hadiah pada orang yang tersayang.. Sangat berkesan, selamat dan mesra alam..


CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik.
 

CoQ10 telah ditunjukkan dapat:
• Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
• Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
• Meningkatkan peredaran darah
• Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat,
   mengubati, atau mencegah sebarang penyakit.