Wednesday, September 4, 2013

Package Umrah dan Haji

Anda terpilih untuk menunaikan ibadah Haji tahun ini? 

Alhamdulillah, syukur padaNya.. Tentu anda berasa seronok, gementar, tak sabar, takut pun ada, dh terbayang2kan suasana disana dan mcm2 difikiran anda kan dn juga nak beli barangan keperluan lagi. Apa2 pun perancangan tu yang penting... jgn lupa buat list yang anda patut dan tak patut buat..

Dan salah satu keperluan yang anda perlu bawa dan amalkan bermula sekarang ini adalah supplement atau vitamin... supaya anda sentiasa cergas, sihat, bersemangat serta kelihatan segar.. 

Dibawah ini, saya buatkan Khas untuk anda, para jemaah yang akan menunaikan ibadah Haji tak berapa lama lagi ni beberapa produk kesihatan yang perlu anda ambil. Jom kita tengok..

Saya buatkan beberepa kategori :
Set individu
Set Asas
Set Bertenaga
Set Sendi
Set Kencing Manis/Darah Tinggi/Kolesterol






















 

PM saya jika anda ada beberapa pertanyaan, perkongsian, dan sebagainya.. Boleh juga diberikan hadiah pada insan yang tersayang, kedua ibubapa kita, atau diri kita sendiri.. 

Kepada jemaah yang akan berangkat tak berapa lama lagi ini, saya ucapkan selamat menunaikan ibadah haji, semoga sihat, dipermudahkan segala urusan disana serta mendapat haji yang mabrur... amin..
 



No comments:

Post a Comment